Volgers

maandag 15 juli 2013

DE OPENINGSCHALLENGE VAN DE DUTCH BESTIES




Welkom bij de eerste challenge van de Dutch Besties

Vandaag gaan we echt van start. Jullie hebben allemaal mee kunnen kijken hoe wij het blog opgebouwd hebben. Het DT team zien groeien en natuurlijk het voorstellen van ons team. Ook kon  je vanaf het begin volger worden. Iets wat jullie in grote getale hebben gedaan. Vele lieve en hartelijke berichtjes hebben wij ontvangen. Wij willen jullie als team hiervoor heel hartelijk bedanken. Het is geweldig om te zien hoe enthousiast iedereen is. Niet wij alleen, maar jullie hebben er blijkbaar ook veel zin in. Omdat we al zoveel volgers hebben, willen we jullie daarvoor bedanken in de vorm van een candy. De eerste trekking van de candy staat onderaan dit bericht.
Wij laten vandaag de kaarten van het hele team zien en de challenge zal twee weken duren. Dit is i.v.m. de vakantieperiode en op deze manier krijgt iedereen een kans om mee te doen. We hebben het voor de eerste keer ook niet zo moeilijk gemaakt en de opdracht is dan ook ALLES MAG maar natuurlijk wel een Besties stempel. Hebben jullie zin om mee te doen kijk dan voor de spelregels linksboven in de sidebar. Verder willen we jullie heel veel  succes wensen met onze eerste Dutch Besties Challenge.
Om de opening een echt Nederlandse tintje te geven, gaan we van start met de kaart van......


team A



team A



team B



team B



team A



team A




team B



team A



team B



team A





DE CANDY STAAT TIJDELIJK ONDER HET OPENINGSBERICHT
The candy is  placed temporarily under this opening message


Vanmorgen hadden wij de 150ste volger op ons blog staan. In een week tijd 150 volgers is gewoon geweldig. Het DT team is er helemaal opgewonden van, want dit had toch niemand verwacht. Wat een succes en ook zijn er al een leuk aantal kaarten binnen. Mr linky ziet er nog  niet helemaal  uit zoals zou moeten, maar daar wordt hard aan gewerkt en we hopen dat bij de volgende challenge alles er goed uit zal zien.
Nu we de 150 hebben gehaald, gaat ook de eerste candy eruit. Iedereen die de candy op zijn blog heeft vermeld en een berichtje heeft achtergelaten kan meedoen.
Ik heb vanmiddag  lootjes gemaakt en mijn kleindochter heeft de gelukkige winnares getrokken.


En de winnares is:

---------------
-------------
-----------
---------
-------
-----
---
-




Ellen wil een e-mail sturen naar hannyeefting@live.nl met je naam en adres. Dan kan zij de prijs naar je toesturen. Van harte gefeliciteerd namens het hele team.
Wij gaan nu op naar de 200 volgers, jullie kunnen gewoon mee blijven spelen met hetzelfde cijfer en wie weet is de tweede candy voor jou.
Knutsel groetjes van het hele DT Team


LET OP VOOR MENSEN ZONDER BLOG.

Wanneer je geen blog hebt, kun je toch meedoen aan de challenge. Stuur een duidelijke foto van je kaart naar het volgende e-mailadres.


dutchbestieschallenge@gmail.com

Wij zorgen ervoor dat je kaart op dit blog komt te staan. 



E-mail inlinks:

                   ADA                                                            ADDI









36 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk zijn het prachtige voorbeeld kaarten geworden! dus inspiratie genoeg zullen we maar zeggen, heel veel succes en plezier met Challenge 1
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super deze challenge ik doe graag mee.

    liefs Jolanda roelofs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend voorbeeldkaarten zijn er gefreubeld, supermooi allemaal, petje af.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan je ook meedoen als je GEEN blog hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ada je moet wel een weblog of hobbyjournaal hebben. je moet hier wel linken en dan moeten we bij je kaart komen.Ik hoop dat het lukt.

      Groetjes Hanny.

      Verwijderen
  5. Kan je ook meedoen als je GEEN blog hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een prachtige creatie,s zijn er door het team gemaakt

    ik zal mijn kaart ook plaatsen vandaag zo leuk om aan mee te doen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb de kaart geplaast hoop dat het zo goed is

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat leuk allemaal en die voorbeeldkaarten zien er ook al zo gaaf uit, ik ben met mijn eerste Bestie bezig, zodra mijn kaartje af is zet ik het ook neer, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige voorbeelden dat beloofd heel veel goeds. Succes hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige voorbeelden. Super, ik heb er zin in. Kaart is bijna klaar, nu nog even een moment vinden om hem af te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de opening van jullie blog The Dutch Girls Design Besties.

    Wow dames wat hebben jullie een leuke creaties gemaakt,mijn complimenten.

    Ook ik wil mijn kaartje graag mee laten doen met de eerste challenge.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige voorbeelden zijn er door het DT gemaakt. Als ik de kans krijg, ga ik zeker mee doen. Maar dan moet het wel een beetje minder mooi weer worden. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Susces met deze nieuwe blog en gefeliciteerd. Wat een mooie voorbeelden van het dt team. Heb net een Bestie besteld. Dus zodra de stempel binnen is kan ik aan de slag en hoop snel een leuke creatie te plaatsen.ben net de 150 volger geworden. ;-) de eerste candy kan. ;-)
    Doe wel niet mee, heb de prijsjes al behalve dan digi's dan. Ach voor mij een andere keer een kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doe nu toch wel mee hoor!!! vind de digi's wel super gaaf en aangezien de printer weer werkt!!!

      Verwijderen
  14. Jullie zijn allemaal toppers Dutch Girls!
    Alle voorbeelden een lust voor het oog.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toppertjesssss... Gefeli met dit blog en keigave voorbeelden ik doe ook mee!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dit! IK doe HEEEEEL graag mee. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeee...wat leuk een Nederlandse site...ben maar gelijk volger geworden.
    En wat een mooie creaties staan er op de site!!! Helemaal te gek!!!
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk Ellen van harte gefelcoteerd hoorgr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb mijn kaart geplaatst,geen idee of het goed is gegaan omdat je geen foto upload,maar de hele link.

    Hoop dat het zo goed is.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ellen gefeleciteerd met je candy en veel plezier er mee

    en super in een week al 15 0 volgers op naar de 200

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaartjes Dames. En op naar de 200, maar dat zal niet lang meer duren.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi dames, mijn kaartje heb ik geplaatst (hoop ik) ik zie het alleen niet staan, heb nog een keer geprobeerd te linken, daar werd aangegeven dat ik al geplaatst had, nu maar hopen dat het goed is gegaan, veel succes allemaal met de challenge, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende voorbeelden zijn er gemaakt...Toppie hoor!
    Ik heb ook mijn kaart geplaatst.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb mijn kaart erbij gezet maar een uur later staat ie er nog niet bij ....ik hoop dat het goed gaat komen. Ik kan hem niet nog eens linken want dan geeft ie aan dat ie al gelinkt is.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige voorbeeldkaarten, veel succes met jullie nieuwe blog.
    Mijn kaartje staat er ook bij.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuk dit nieuwe Blog!! Leuke challenge en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterend blog en voorbeeldkaarten heb de mijne doorgelinkt en ik zie nog niks staan dus ik hoop dat het goed gaat komen, want net als bij Plony kan ik niet nog is linken, want hij geeft aan dat hij al gelinkt is...... ook ik ga hopen dat het nog goed gaat komen.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Op de valreep doe ik nog mee, had niet eerder een digi van deze dame, vind de voorbeeldkaarten allemaal super en vind jullie blog helemaal geweldig. Hoop dat hij nog lang mag bestaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie voorbeelden doe graag mee.
    hoop dat het lukt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lukt niet hoor
    http://creatiesmarian-creatiesmarian.blogspot.nl/2013/07/bestie-openings-challenge.html
    Weet niet hoe ik het moet doen sorry
    EN jammer
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marian, je was te laat voor de challenge. Deze is gisteren om 1 uur gesloten. Sorry. Nu kan je weer meedoen tot zondag 1 uur.Lees even de regels hoe je mee kan doen om teleurstelling te voorkomen.

      Groetjes Hanny.

      Verwijderen