Volgers

maandag 5 augustus 2013

Challenge 3

Goedemorgen het is weer maandag en tijd voor een nieuwe challenge. We willen iedereen bedanken voor het meedoen aan deze challenge  en wat waren de kaarten weer prachtig. Nu de opdracht van deze week.

                                                                GEBRUIK KRAFTKARTON.                                                

Voor de duidelijkheid kraftkarton is bruinkarton en is vaak iets dikker dan gewoon kaartkarton. We hopen dat dit duidelijk is om misverstanden te voorkomen. Verder moet er natuurlijk ook een Besties opzitten
Hieronder de prachtige  kaarten van team B en daar is veel kraftkarton in verwerkt.          















Wij nodigen jullie allemaal weer uit om mee te doen en we hebben natuurlijk weer Besties digi's als prijs. 
Voor degenen die geen blog hebben  kunnen de kaart naar het volgende e-mail adres sturen.

dutchbestieschallenge@gmail.com

Wij zorgen dat je afbeelding van de kaart in de challenge wordt geplaatst.

Allemaal een fijne week en een lieve groet van alle DT leden.


Groetjes Hanny.


E-mail inlink:

1 Judith

8 opmerkingen:

  1. helaas heb ik geen kraftkarton, dus ik sla deze challenge over, maar met de volgende challenge doe ik weer graag mee!
    Succes allemaal!

    Groetjes van Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie voorbeelden meiden, daar krijg je wel inspiratie van.

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt, ik vind ze stuk voor stuk super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke voorbeelden zijn er gemaakt. Heb ook voor de eerste keer een kaartje gemaakt met Bestie's stempel wat zijn ze erg leuk!!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige aartjes weer van DT team

    misschien dat ik nog mee kan doen met de chanlenge

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt....een hoop inspiratie!
    Ik heb mijn kaart toegevoegd om mee te doen met de challenge...superleuk weer.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaarten dame,s
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een gave voorbeelden!
    Ik heb mijn kaart die ik via de mail vanmiddag had gestuurd op mijn blog kunnen krijgen na veel gedoe pfff, dank jullie wel dat hij erbij staat!
    Ik heb jullie link op mijn blog erbij gezet.
    Liefs Judith (stempelstunter)

    BeantwoordenVerwijderen