Volgers

maandag 9 september 2013

TOP 3 KANT EN LINT

Goedemorgen Besties lovers,


Maandagmorgen 08.30 uur dus het is tijd voor onze TOP 3. Wij hopen dat jullie allemaal een fijne week hebben gehad. Wat was het ineens weer warm van de week. Ik zat bijna aan mijn Bestie vastgeplakt. Voor ons team waren er deze week een aantal hoogtepunten. 200 Volgers en dat in ander halve maand. Wie had daarover durven dromen. Echt geweldig en elke dag komen er nog steeds volgers bij. Dit is voor het hele team een gigantisch compliment. Ook hartelijk dank voor alle lieve en hartelijke berichtjes, die we telkens van jullie mogen ontvangen. Een ander leuk element in de challenge zijn onze reminderkaarten op de woensdag en de vrijdag. Er zijn door de eerste dames werkelijk juweeltjes gemaakt en geplaatst. Leuk verpakt in een eigen stukje tekst. Zo kan ieder Dt lid een eigen inbreng aan de challenge geven. Iedere keer zal een ander Dt lid zich presenteren en aan jullie reacties te zien vinden jullie het ook erg leuk. Ik zal jullie niet langer in spanning houden en bekend gaan maken wie er deze week in de prijzen zijn gevallen.


In willekeurige volgorde:

NR 4
Tinie




NR 5
Noriko




NR 17
Hilde en Petra



TOP 3


Winnaar van de 3de prijs
1 Digi

Tinie

Winnaar van de 2de prijs
2 Digi's

Hilde en Petra


Winnaar van de 1de prijs
3 Digi's

Noriko



Namens het hele team van harte gefeliciteerd dames en willen jullie binnen een week een email sturen naar     dutchbestieschallenge@gmail.com   zodat wij ervoor kunnen zorgen, dat jullie je prijs krijgen. Verder wensen wij jullie een hele prettige week, natuurlijk bedankt voor het meedoen en iedereen is van harte welkom in onze nieuwe challenge, die over een half uur gepresenteerd wordt.

Lieve groet van ons allemaal,

Dorothy en Hanny.








6 opmerkingen:

  1. wow dames van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen digi s....de kaartjes vind ik superrrrr geworden.
    Liefs GHea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohh wat ontzettend gaaf zo op de maandagmorgen om te lezen dat ik op de derde plaats ben geëindigd, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal,wat een mooie creaties hebben jullie gemaakt,prachtig!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Noriko, Hilde en Petra, en Tinie met jullie prachtige winnende kaartjes!
    En wat een super goed idee de challenge eens in de twee weken te doen, ik kon jullie niet bijhouden, hihi. Nu dus alle bling, bling uit de kast trekken, ga mijn best doen.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh, ik ben super verast!
    Geweldig leuk dat ik gewonnen heb.
    Ik zal even een mailtje sturen!

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wow, wat leuk, wij hebben prijs, gaaf.
    Ik heb meteen een mailtje gestuurd.

    Felicitaties voor de andere meiden, ook schitterende kaarten.

    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen