Volgers

woensdag 9 oktober 2013

Bestie "Gill"

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een extra kaart te plaatsen op het blog.
Ik heb voor de kleurencombinatie groen/zalmroze gekozen. De digi kan je HIER vinden.


De basiskaart is gestanst uit groen karton met de Go Kreate mal Frilly 7. Daarop uit DP van Maja Design een kleiner vierkant gestanst met een creatable van Marianne Design. Het hekje, de boom en de twee bloemen zijn eveneens gemaakt met creatables van MD. Het afdrukje is ingekleurd met Copics en uitgesneden met de Floral Ovals van Spellbinders. Verder heb ik nog wat mallen van Joy Crafts gebruikt en voor de afwerking plakparels en stickles.

Ik heb deze kaart weer met veel plezier gemaakt en hopelijk zet het jullie aan om ook één van deze leuke dametjes op jullie kaarten te gebruiken.

Lieve groetjes,
Nans

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.Mooi ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een snoepje Nans in die mooie kleurencombinatie. Bestie is prachtig ingekleurd en leuke materialen heb je er bij gebruikt,top! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nans hij is super ingekleurd , de plooitjes in de rok zijn heel mooi. Leuke kaart
    Liefs lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Nans, vooral de kleuren spreken mij enorm aan en zo mooi ingekleurd.

    lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen