Volgers

maandag 18 november 2013

TOP 3 EN GASTDESIGNER

Goedemorgen allemaal,

Wat een prachtige kaarten hebben we deze keer van jullie gekregen, stuk voor stuk top creaties. En dat heb ik geweten ook, want de DT dames hebben me het deze keer niet makkelijk gemaakt. Iedereen had zo zijn eigen favoriet en zijn eigen Top 3. Waar ik normaal een lijstje heb van 4 á 5 dames waar het tussen gaat, had ik nu een lijst van 12 en het sprong van links naar rechts. Dat is natuurlijk wel heel leuk, want dat geeft aan dat jullie allemaal hele mooie kaarten maken. Wel moeten wij er eerlijk bij vertellen, dat er een kaart niet helemaal een echte easelkaart is, maar een zogenaamde midstepcard, maar omdat hij zo mooi is, hebben we besloten om deze kaart toch toe te laten, mede omdat er ook een aantal kaarten in waren gestuurd, die niet naar ons blog door waren gelinkt. Tevens er waren er ook twee kaarten waar we niet helemaal goed konden zien of het echte easelkaarten waren, omdat er  alleen een foto van de voorzijde op de blogs stonden. Deze kaarten hebben we ook niet uit de wedstrijd gehaald. Zo blijft de kerk een beetje in het midden en soms moet dat ook wel eens een keer kunnen.
Maar ik zal jullie niet langer in spanning laten, hier is de uitslag in willekeurige volgorde. 









NR 9 ENGELCHEN












NR 3 and the winner of 2 digi's is

nr 6 Kaija

-----

Nr 2 en de winnaar van 3 digi's is

nr  9 Engelchen

-----

NR 1 en winnaar van 5 digi's is

nr 4 Danoesja

------

Und unser Gast-designer

NR 15 Artesania



Dames willen jullie je even melden op ons emailadres: dutchbestieschallenge@gmail.com  zodat ik met jullie de prijzen kan regelen.
Ladies  please send an email to us so we can give you your prices.

Wij bedanken iedereen weer voor alle mooie kaarten en hopen jullie weer terug te zien in onze volgende challenge, een hele fijne creatieve week en lieve groeten van het hele team.

Dorothy

4 opmerkingen:

  1. Thank you very much TOP 3 Choice!
    Hugs Kaija<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd lieve mensen....ik heb genoten van jullie kaarten en vond het idd moeilijk kiezen. Geniet van de gewonnen digi's...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for chosen me for the guest design,congrats to the other winners.
    Greets Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve dames

    Super bedankt dat jullie mijn kaartje uitgekozen hebben, en mijn felicitaties aan de andere winnaars.
    De nieuwe challenge is ook weer een hele leuke uitdaging met mooie voorbeelden.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen